Jump to content

Lil Missy & Molly

  • entries
    87
  • comments
    971
  • views
    3,962

Entries in this blog

 

Hunter Molly!?

I’s in trouble Aunties... I killed a worm an rolled All in it! I wanted it for breakfast... mommys Mad an she won’t let me Eat it...?    She says I gotta have the B*** word.... NO mommy No B***...Please   ?   OK mommy we can use this dry shampoo so we’s All can go have breakfast...   He he Aunties, Just let me Out there Again an I’ll get me Another worm an Eat it This time!!! Yup I Will! ? Uh oh.... Daddy says i’m On ‘house arrest’ Aunties.... that ain’t Fair is it Aunties???! ??   Its Just what she Deserves Aunties... she needs to be more like Me a prissy girl!! I’s gonna have a Grand day cuz i’s a Good girl! ??❤️

Missysmom

Missysmom

 

My Birthday!?

Hi Aunties, Molly here to tell you All about My Big 1 year Birthday!! It Was Grand!!  member i told ya that I picked out my birthday cake recipe? Yup I did, here I am! Then I got to pick out my pan! I decided no cupcakes for me, I Wanted the Big Bone Cake!! i’ll Tell ya bout My Cake later! Ya gotta hear bout My Day First!! i got to pick my breakfast! Soo daddy made me Pancakes!! I picked banana blueberry pancakes!! They were soooo yummy!!  Then I got ready for My day! Me an Missy are Ready— Lets GO!! OK we’re there Aunties! Mommy found a new park for us to go to!!   I’m soooo excited i’m Jumping right outta my seat!! we’re Off exploring!! i’m Soooo Happy! Today been the Best! Full of sniffs and other doggies and people!!  A Perfect Bday!! i’s Ready to go home now, it was a Big time we had! Me an Missy need a nap now! Hmmmm Maybe the Bday Bunny will come while we’re sleeping!   Awesome, he came Aunties!! The Bday bunny brought me Toys!! And one for my friend Missy too! Oh Boy it’s time for My Special dinner now! Salmon, My fave!! It’s Party Time, I just knows My cake is up there!! It’s MY Cake Missy, NOT Yours!!  Look Aunties I took a Big bite outta it!! It’s sooooo good! Mmmmm!! Oooh Aunties i’s Stuffed! and sleepy! WOW what a Great Bday I had, i’s gonna dream bout this for a looong time! Thanks for sharing My day with me!  Aunties, Mines Next, i’m Planning MY Bday party Right Now!! Missy

Missysmom

Missysmom

 

Spring Doo & Easter!

Hi Aunties! we wanted to catch you up on what we’ve been doing!! It finally got a bit warmer and Me an Molly got our spring cuts! Whatcha think?! Did I keep mine long enough Auntie BB?!!   then before you knew it it was Easter and our friend EB (Easter Bunny) came to see us!! Boy did We have Fun! First mommy said we were going on and Easter egg hunt! Can you find the eggs?!!  Silly Mommy, those eggs are on our new Easter collars!! Hey Aunties it’s My turn, Molly here! we had a Great walk, Missy even went My way and all the way to the 2nd field too, it was Super fun! we got to tell Everyone Happy Easter and see Lots of kids having Easter egg hunts too!!  Then came an Even Better part! Ya know this was my very 1st Easter, yep it was! And Guess What!! EB left me Gifts!! Ok one was for Missy but i’ll Steal it soon!  Here we are with our new toys!! Missy got a duck, see she Knows i’ll steal it, she’s holdin on to it Tight!   Mommy says I gotta tell you which ones my New toy, see I Really do steal All the toys! The purple dragon ones my New one! The bunny is one of Missy’s old Easter gifts, it’s Mine now!! Oh Before I forget I Gotta tell ya it’s gonna Snow here again this weekend, twice!! I’m soooo excited, More snow doggies!!  Hope you enjoyed our fun Easter!! 

Missysmom

Missysmom

 

My Physical ?

Hi Aunties Molly here.. and guess what?? It was a whole year ago this month that I was found on the street, real skinny, starving they said, and hardly any hair....in pretty bad shape anyway.. I couldn’t even come up here to mommy and daddy for 2 more months till I got my strength and better... anyway cuz I was found this month it was time for what mommy said was a physical... i ain’t never heard of nothin like that so I been pretty scared and Today was the day.. luckily my good friend Missy came with me! yup I did Aunties.. oooh Molly was shakin Real bad~ well so was I till mommy said if I was gonna be support for Molly I Couldn’t shake... soo I got into defense mode then an I Barked at em all! Yep I did, till they left my friend Molly alone!   Molly: it was Awful Aunties, they poked at me and gave me shots, I yelped too, oh an they pinched at my bottom Yikes! But then the lady dr said I was Perfect! Yup she did!! Daddy tried to see if I could get More food but she said I was the Perfect weight! Oooh an guess what else?? She said my toothies was Good!! She Did! Boy was I happy, mommys been makin me brush em an I don’t like that!  but guess it was worth it cuz I don’t have to have what mommy said was called a dental and she Really didn’t want me to have one. The lady dr was real nice, she said she just Loved me an how sweet I was! Oh yeah and how Missy wasn’t cuz she barked at her!! Tee hee! But Missy takes good care protecting me!!  Well i’s bushed I got like 3 shots so I gonna sleep now, just had to let you know! Aunties it’s Hard work being the support team too, I gonna sleep too so I can make sure Molly’s ok ya know?!         

Missysmom

Missysmom

 

Groundhog Day..

Aunties Missy here,  did you hear the news?? i’m Soooo bummed... the Groundhog Phil (who’s now officially a Rodent to me) saw his shadow.... 6 More weeks of Winter...   Molly here Aunties! Missy’s silly! i Loooove Winter! Ole Phil is my Hero! I just declared today a Holiday!! I’m gonna have mommy make me some popcorn to celebrate More Winter!  Molly I’m just gonna curl up here by the fire all day... it’s Coooold out there! you all enjoy your ole Winter!Missy

Missysmom

Missysmom

 

I’s gone an Done It!!

Hi Aunties, Missy here!! Yup it’s me that’s gone an done it!! what’s I done?? Wellllll after years an years an Years of havin my hair pulled and pullin back at me I had mommy cut off my topknot! Yup I Did!! Daddy even Finally said yes do it!!  ooooh an Aunties it feels sooooo much better! An it don’t get in my food no more, looksee! Here’s I am chewin my pizzle treat, No hair in my eyes and mouth!! you can’t see my new doo too good though can you? Here mommy got a Much better pic this morning! hope you like my new doo as much as me! Ooh an now I can get ready for breakfast in like half the time!! I think I might have mommy cut All my hair short next time!! Missy Aunties, Molly here! Ya know she just did it so I can’t bite and pull her head hair no more! It’s Ok, I still get them ears!  hey Aunties did mommy ever show you these neat things she got to hold our pizzles? I loves it!! Looksee, I shows ya! Molly

Missysmom

Missysmom

 

Our Christmas— Finally!

Hi Aunties, we Finally got mommy to do our Christmas Blog.. don’t ask, you don’t Even wanna hear All her excuses!!   soooo, Molly here! Me First Aunties, this was my First Christmas Ever!! An ya know I was pretty worried cuz we Moved and I wasn’t sure Santa would find us!! But he Did, look see what I found when I came downstairs! There was all Kinds of Stuff for Me an Missy!!  I’m gonna grab All these toys an put em in this Great Bed!! Guess What Aunties, this is Supposed to be Missy’s Bed, an I Stole it!!! OK Aunties, Missy here— I Gotta take over now... can you Believe She Stole My New Bed???! This is IT, I Knows it’s Christmas an all but this calls for a good ole Rumble! Gimme May Bed Back Molly!! Ok now That’s Settled— Out with the Old Bed! Ya Know Molly tore the bottom of my old bed all up, That’s why Santa had to bring me a New one.. and Then She wants to Steal it! Geez the nerve! HaHa I Got My Bed Back!! Take That Molly, go get Your New Blankie! Oooh Lookie Aunties, we got some Great Gingerbread cookies! Yummmy!! now we had some cookies we’re Beat! WAIT, what am I doin?? I gotta go get in My Bed! Much Better!   Christmas was Huge Aunties, i gotta go sleep this off! Hope you enjoyed Our Christmas as much as Me! Missy Me’s beat too Aunties, I Love Christmas and Santa, can’t Wait to do it Again! Maybe I’ll get a New Bed Next time! Till then i’ll Enjoy my New Blankie!  Molly PS sorry bout all the different picture sizes Aunties, we’re just happy we Finally got mommy to do this!      

Missysmom

Missysmom

 

Christmas Baking

Aunties, we been baking sooo much today! Mommy made our gingerbread so we can have our party now Carrera! daddy called them trees! All I knows they’s Good tasting trees! We gotta go get started on fudge now, we just finished some brownies for daddy! We’s tryin to be quiet cuz daddy’s sleepin, he don’t feel very good so we’re trying to make his favorites... he fell bad night before last, we been tryin to take care of him and we think chocolate will make him feel good! We hope so anyway!  bye for now! Missy & Molly

Missysmom

Missysmom

 

Our Pics!

Aunties, Mommy’s sooo far behind she hasn’t shared our pics with you! We went to have Real pictures taken right before we moved, mommy wanted to be sure we got our yearly picture done with a Real photographer even though we was real busy movin an all! But it took her Forever to get them scanned in to share with you... sorry .... but here they are, hope you like them! Missy- I have a Poodle dress on! But we didn’t have our regular picture man so you can’t see the poodle part!   Molly- this is mommys Favorite, she says it shows my personality!! She also says you may see it Again!  I ain’t supposed to tell ya that so be surprised if you do!  

Missysmom

Missysmom

 

Santa!!

Aunties, we went to see Santa!! Yep, here we are getting ready to go!!  We gotta show you our dresses cuz you can’t see them in the Santa pic! Missy: Here’s Me!! Molly: And Me Aunties, I ain’t Never had a Santa dress before!! I don’t even know who this Santa guy is but Missy is excited so guess I better be too!   Missy: I’m sooo excited Aunties, mommy said I was pinging off the walls, I was runnin sooo fast in the house! Ok i’m In my seat and Ready to Go!! Molly: are we there Yet?? I gotta find out what this Santa guys all about! here we are Aunties, momma said we got a good lookin Santa this time! And Missy even stayed on his lap!! Missy & Molly

Missysmom

Missysmom

 

Giving Thanks!

Oh Aunties me an Molly had the Best Thanksgiving, we have Lots to be thankful for an we wanted to share it with you! Ya know I couldn’t have turkey this year so mommy made us Salmon, mmmmm! An we ate, played and slept, My kinda day!! This was Molly’s first Thanksgiving so i’ll Let her tell ya her part!Missy  Oooh Aunties, I never heard of Thanksgiving but it was the Best! I had smoked salmon and other salmon ohhh I gobbled till I wobbled! And I slept and snored Big time! when i got done eatin I just had to nap while mommy an daddy ate! then me an Missy played till we dropped! Oh an daddy went for a walk with us, my way to the field, it was the Best Thanksgiving Ever!but ya know I felt bad for Missy cuz we didn’t walk her way soooo... well.. the Next day.... i’ll Let her tell ya she’s waaay excited!! Molly oooh Aunties, Molly’s the Best friend, she got daddy to go for a walk with us again the next day and She turned to go My way!!! Then mommy said Missy girl here’s your chance, if you wanna go to the cemetery get up there an lead the way— an I Did, an daddy let us go!!! Here let me show ya! it’s Real purdy! an there’s this walk all round it, they got those silly ‘don’t walk on the grass signs’ But they put walks so I could see Lots! Molly liked it too! here’s some more pics and the Church for you to see! It’s Real old an we could see some old headstones but it was hard to get to see since we couldn’t walk on the grass... an there was Real sniffy stuff in the woods by it too! an looksee over here they have a whole place where they bury people who can’t afford a place, very nice huh?! Mommy told me All bout it an I wanna try to get to see that closer next time! i’m workin on a way to get closer but not on the grass...i’ll Figure it out for sure! oh an Look Aunties here’s a Real old building, mommys tryin to find out more bout it but it’s on the historic thingy an everything! ahhh here’s the Best part Aunties, it’s also a pet cemetery! So I just Had to stop by an thank St Francis for takin care of all us little ones! Wasn’t that the Best Aunties?! I have soooo much to be thankful for don’t I? Specially for havin You to share it with!!Missy  

Missysmom

Missysmom

 

Our Walks!!

Hi Aunties, Missy here! I member Auntie Jo asked awhile back bout our walks and what they were like at our new house, so we wanted to show you! We been beggin and beggin mommy to take some pics and show you! Sooo she’s taken some and well there from different days, you’ll see some were Real cold! anyway I get to start!! Here’s one of the spots I like to go, you’ll see why! Thered some logs and i get to climb! I got Molly to go back here and she Liked it Too!! Mommy says once it’s cold long enough we can go waaay back in the woods! I can’t wait!   Ok, well we haven’t got to go to the cemetery yet soo, i’m Off and Molly can tell you her part!   Hey Aunties, Molly here and I got the Best part an mommy had a Big surprise for me today!! first, here’s the way I like to go! You can kinda see way down by the curve to the left is one of the fields I like! I Finally got Missy to go this way!! An see she found it Real sniffy too! Here’s our first field! It was Real sunny that day, but here’s part of the field for you to see! But here’s the Best part! Mommy keeps promising I can go all the way to the end and she let me Today!! Come see! Look at the new field me an Missy found!! An looksee- mommy says this is the area they’re gonna be expanding and putting in a Great Big Park! Ooooh I hope it’s soon cuz I can just walk on down there Any time! Hope you enjoyed seein our walks!Molly  

Missysmom

Missysmom

 

Halloween!

Hi Aunties, Molly here!! I wanted to tell you all about my very first Halloween! I think I left off with me and Missy gettin ready to go find some little goblins! but First we had to get our pumpkins ready, we had some scary ones!! We checked em out good!! Then we got em All on the porch! an we waited... we Thought they was coming Lots of times... but Nope, no body came Aunties... Missy Tried to go next door... she got All excited when mom said they went door to door and She thought She could go door to door! But mommy said no! i gotta back up some Aunties... we spent the last few days watching the strangest thing happen to our driveway... it went from grey and bumpy, mom says it’s called gravel.. to black and smooth, she says that’s blacktop! Anyway we watched it all, can you see the big machine Aunties? soooo it was blocked off on Halloween.. but mommy an daddy took us out to the road but no body was there... daddy says they were either too old or too young— I don’t get that Aunties, who Wouldn’t want to see us And get candy!! Anyway We had a Great time with mom and dad and Our pumpkins!! And mommy an daddy have 5 bags of candy they Have to eat now!! Molly & Missy

Missysmom

Missysmom

 

We’re Clean!!

Hi Aunties, i just had to come on and let you know we Finally got a bath and haircut!! I’m not gonna say how long it’s been but it was a LOOOOONG time, with the move and all! Mommy said she figured out how to make us not complain bout baths! But boy did mom Complain, it took her All day to do us both, our hair was Long!!  I just wanted to sleep after cuz I felt sooo good! Whatcha think Aunties?! I look pretty much the same huh? But she took Lots off! Hey Aunties, Molly here! Look see what I got! A robe!! And daddy put Me on a pillow after my bath and I felt just like a Princess! Missy was jealous!! and Look, mommy redid my tail and I like it Lots better! All my hair grew back Really thick, I was Real glad to get it cut!! then me and Missy went and chased the squirrels, here’s my ‘action’ shot!! We Almost got em too!! Ok well... Missy wants to tell ya bout her ‘drama’ today.. Aunties, Molly don’t take this serious but it IS! See... every Sunday now Daddy takes us to our favorite cafe for breakfast, after Church... well, we don’t go to Church, but you know what I Mean! Anyway today all these people were pawin all over us... well Not Molly she hid under the table and daddy’s legs.. but Me yep they was All over me... One lady even took pictures, I mean that’s just tooo Much! And so I Barked, and Barked and daddy said it had got too Much! I agree it’s like Puparratzii all Over us! We can’t even eat our breakfast in peace! Soooo we ain’t goin No more! Nope mommy says they’ll just bring it home to us and we can eat in peace! Then we can go durin the week when not so many people are there and she won’t let them come near us No More! See Molly’ll figure out it’s Serious! See.. it Really stressed me out! I Knowd you’d understand Aunties! Missy Aunties, I told ya it was just ‘drama’, I don’t care where I eat, I just wanna Eat!! Molly

Missysmom

Missysmom

 

Our Move!

Hi Aunties, it’s been forever since Mommys let us post, me and Molly been wanting to tell you bout our move but mommys always busy... we just Made her do it today!  see, it’s a looong story Aunties so hang on or just skip to our pics if ya wanna! But see mommy and daddy took us to see this house and we was gonna buy it.. well we tried to but these people just got harder and harder for mommy and daddy to work with and then mommy just lost it one day... yup she did she said enough was enough... and soooo we didn’t buy that house... daddy said they just liked their house too much and didn’t wanna move... Anyway our house had already sold so mommy and daddy had to move FAST to get us a new one.. we had less than 2 weeks— we was almost homeless Aunties! But mommy and daddy came through and found us another house, we like it Lots better too!  anyway me and Molly and mommy we was the ‘lead party’ coming to the house, daddy stayed where there was a ‘real’ bed an us girls had a slumber party! We all had sleeping bags but me and Molly we liked to steal mommys bed better! We had Lots of fun!!  We play Lots here, lots more than the old house, we’re running an playin all the time!! I been helpin mommy unpack a lot! and me an Molly got lots of nice places in the sun to lay or look out!! An Look Aunties we got one of them gate thingys here, mommy and daddy like it but we’re not so sure... mommy says excuse all the mess, we been here a few weeks now and we still got Lots of unpacking to do... we even got one of them POD thingys out front with More stuff to unload and put somewhere... do you know what a POD thingy is Aunties??? We didn’t either but look... there it is, see the big rollup door?!! But better than that Aunties Look at our new grooming room, I can look out an everything! oooh an best yet Aunties mommy and daddy had something built for us last week, yup they did! See we didn’t have a fence here so we couldn’t go out an run and play... nope mommy took us on lots of walks each day— like 5 or 6 but that’s not as much fun... oh yeah... me and Molly we both lost lots of weight.. but mommy said she found it all! anyway... looksee Aunties we have a fence now! ok well that’s it for now Aunties mommy says she’s gotta get back on her head... whatever that means?! Hope we get to come back soon, we miss you all! Missy & Molly

Missysmom

Missysmom

 

Summer Cut!

Hi Aunties! Me and Molly got our summer hair cuts and we wanted to show you! Here I am, I decided it was soooo hot I wanted to go pretty short! Cept mommy got it a bit too short on my chest, it shows my bald spot.. hope that grows back fast! Mommy couldn't get a good one like this for Molly cuz she's a wiggle butt! So here's one of us! Molly wanted to go super short, she's way hotter than me plus she's Always getting into something so mommy & daddy thought it was a good idea too! And looky here, mommys finally starting to get it so we can see Molly's eyes better! She's got way littler eyes, mommy says everything bout her is sooo little it's a lot harder to do her!  Hey Aunties, Molly here! Guess what, I get to try to keep a top knot!! I'm not sure I want one but I wanna try so mommy left it for me and sometimes mommy makes me a little one! hope you still recognize us! Missy & Molly

Missysmom

Missysmom

 

Mommys Surgery, Missy's Emergency visit and other stuff

Hi Aunties Missy here! It's been a long time so I gotta catch you up!  First, ya all know mommy had her eye surgery. me and Molly were scared, mommy and daddy left real early and we had to stay in our boxes for a long time. And when they came home mommy had a pirate patch on her one eye, yup she did. And daddy had to take care of us and it was waaay different. Mommy an me slept on the couch for a few nights.. see mommy wasn't supposed to move her head down in any way, it was hard.. so I told mommy she could use my grooming pillow and it helped her a lot!  I was real good I was mommys head nurse I taught Molly how to be one too, see! Molly tried to be good but she wasn't real thrilled with daddy grooming us... daddy said it was ok he felt the same..! Then after just a few days after mommys surgery sumptin really bad happened to my tummy and I had mommy up most of the night then she finally got daddy up at midnight and said I had to go to emergency... I was pacing all over and was even scared of mommy, she didn't member but she had her pirate patch on and who wouldn't be scared of that... mommy couldn't go with me to emergency she kinda sorta hurt her eye when she was helping me... she felt real bad she couldn't go but daddy put his foot down and said she had to take care of herself... it was in the wee hours of the morning, 1am, an me an daddy set off for the emergency vet.. and I was real scared but daddy took good care of me and didn't even get mad when I puked in the car- course it was mommys car!   Mommy says it was 1 year and 1 month to the day from the last time I had to go to emergency for my tummy. The dr thought that was odd too... they gave me that shot again and I came home, I still kept mommy up some but was better. I felt sad I couldn't be mommys nurse and she had to be my nurse... my tummy hurt bad Aunties...   Geez daddy took over all mommys nursing... and mine.. mommy says she got a real handsome but very strict male nurse! daddy don't let mama get by with nuthin! daddy's an ok nurse but I wanted mama and mama helped me but got hurt cuz she wasn't supposed to put her head down or lift me... and now she had to like start over with her eye healin... I feel real bad but I wanted my mama..  we was real lucky mama didn't hurt her eye worse daddy said... but I wouldn't a let her do that Aunties...she just helped me enough! Molly was real good bout it all, she took care of mommy while I was gone and even ate all the sick girl food too, she thought chicken and rice was a real nice treat! That's good cuz I had to have it longer than normal this time. And then I started to get better and wanted to play and you won't believe what happened... We was outside and I thought I heard Lizzie behind this box thingy we have and I got Real excited! Mommy was with me and you know she has that new eye and she saw it wasn't Lizzie at All it was a Snake a Copperhead- Yikes! Mama said snake- hit the deck girls, I did but geez Molly was clueless and just bout got in trouble, yup she did... we had to have a lesson after daddy killed the snake on listening to mama- I dunno why I had to I Know what to do but mama said I had to help train Molly so I did! Hey looky Aunties, this was daddy's 50 copperhead, that's a lot huh?! So Molly wants to tell ya some stuff now, she learned sumptin else lately.... Aunties theres sooo much to learn and well I just wanna have fun but they keep tellin me not everything is fun... why Aunties? Shouldn't Everything be Fun?? Well this Big thing of water doesn't look Fun at all- mama kept tellin me to stay away... now I guess I Will if she's gonna put this dumb thing on me! But looksie Aunties this is Real Fun, we got Bambi's here and a baby! Mommy says I'm not supposed to bark at Bambi specially babies but I Do, cuz it's Fun!! Here they are Aunties! See they're eatin! Aunties, Missy here.. seriously look what I have to put up with All day... does she bark at anything serious?? No! Just at Bambi... Mommy says she's finally found her voice (she hardly barked at all before) and she's never seen nuthin like this so we just gotta be patient with her.. gee Bambi is such Old news!   Oooh Aunties before I sign off I gotta tell ya our good news! Mommy got a call and they moved her second eye surgery up to the end of July! She's sooo happy, I dunno why cuz it's by her birthday and it's a Big one this year Aunties, yup the big 60! Mommy says daddy kept askin her what she wanted since it was a big bday and she just never thought she'd get her eye sight for her bday! Silly mommy!! But seriously Aunties this one is Big cuz the dr isn't sure he can even do this eye see it's got damage to it (from an incident long long ago) and mommy is what she says they call legally blind in it... so it will be Huge if she gets to see outta it again, won't that be Grand!!  Missy & Molly  

Missysmom

Missysmom

 

My birthday!

Aunties it was My birthday this weekend and what a fun time I had! I want to share it with you but I gotta get some news outta the way first or it won't make any sense! well ya know I have a friend and to you her name is Piper but it wasn't to her... nope she just ignored it! Mommy and daddy kept tryin but guess she didn't like the name. I mean she came with it so whoda thunk? Anyway we had to find a new name-- I call her Bozo! she likes it but mommy said we couldn't name her that, it wasn't nice... I dunno what mommys talking bout cut she's a clown and isn't Bozo like the Best clown! It's Not Mean it's Nice, Mommys just strange!  anyway they tried Lots of names and Finally she answered to.... drum roll please! Molly! So she's Molly now! Ok now that's done on to My Bday!! we started the day with a nice walk! It was just around here But I got a bday kiss from Bunny!  When we came back mommy started making my bday cake! Will it Ever get done???! Finally mommy said we could open my presents! We got ready but geez she's Slooow! Oh and I'm Not leaving my cake so we gotta do em Here, in the kitchen by My cake cookin!   Yay, my gifts!! Oh and looky I get More gifts cuz I gotta have Party favors for my Friend Molly! How fun is That?!! He he I Conqured my new activity mat! Molly doesn't get puzzles yet so I got All the treats! Not Really.. mommy Helped Molly so she could have some too!   Ugh Back to waitin... why is mommy soooo slow?!! Yay Daddy's grilling now! My faves, steak and tuna! Yum! Me and Molly got to play some but mostly waited for daddy to drop something! Of course he didn't! Maybe mommy will give us something if we wait in here with her! Geez we're Starving, we're getting Weak from hunger ya know!   Ummm dinner was soooo good, now it's Play time!!   Looky Aunties, My Cake!! Me and Molly are gonna wait right here for our cake and ice cream!! We're ready to Party!! Me First!! Oh Boy it's my fave! Molly can have some now! But mommy said she probably won't eat it cuz it's got carrots in it... but Molly fooled mommy she Loved it!! Ooh Aunties that was All sooo good! But I want More!! My day ended waaay too soon... but I'm Beat! So is Molly! She ain't never been to a bday party, but she had a Great time! We Both did! And geez look at Molly you can tell she's up to Something! Probably stealing more of my toys!   Hope you all enjoyed my bday as much as I did! Oooh and it was waaaay too hot for my bday Outting this past week so hopefully we'll do it this week! Then of course there'll be my shopping trip!  See ya later Aunties! ❤️Missy and Molly too! 

Missysmom

Missysmom

 

Piper's new jacket & more!

Hi Aunties, i wanted to share some stuff with you since today Piper has been here 2 weeks! Yeah Really! Well anyway, it's been cold here and raining and ya know Piper doesn't have a lot of hair grown back yet... soooo I tried to lend her a little hoodie to wear to stay warm... yeah didn't work too well, she's Real little and umm this just shows.. pink Really isn't her color!   So I had mommy order her something to fit her! Ya know we can't get her much yet cuz she's still real skinny an mommys trying to get weight back on her...so hopefully if mommy does her job right anything we get now won't fit soon! And yep she is filling out some!  Anyway I'll let Piper show you!! Aunties LOOK, I ain't Never had nuthin Like this! Yeah I Know, you can't see me real well can you?? Maybe better here?? Well it's a Jean jacket with a hood! I sleep a lot and it sure helped me stay warm sleeping today! I just got it in this mornin and good thing cuz it's Cold!! But I Just Had to show you!!! Well yeah Here then! I learned Real quick that mommy takes Waaaay too many pictures and I just run from her! Mommy says she hopes this isn't blurry... everything looks blurry to mommy these days... hope you can see me ok! This is Real special! I have my own box for my stuff now!! And Maybe, just Maybe mommys gonna take me shopping this week!! Piper Oh Aunties, it's Missy again! Did you see Pipers little pony?? She doesn't have enough hair for piggies yet so I had mommy give her a pony instead! And Look what else!! I'm showing her how to lay on the table! She's Never needed the noose or nothin, she's learning quick and me an mommy are Real happy how she's doing with her groomin! Ya know I am cuz I'm teachin her!!   Any way I have BIG news today!! Did I mention today it's 2 whole weeks Piper has been here??! Well ya know that we've been layin kinda sorta together some? See.. and today we Played!! It all started when I let Piper come join me helpin mom and dad fold clothes on the bed! We look pretty innocent here huh?? But see Piper, she's the Lookout!! Yeah then we wrestled and I tunneled under the covers and did sneak attacks! Daddy couldn't believe we undid All the clothes they folded!! Yeah we did!! So we left and went and wrestled on the bed in the other room! Mommy and daddy were sooo happy and well we were too till I decided I didn't wanna play no more! Piper doesn't Really know when to stop playing but she finally figured out I was done!  I think I might like this playing stuff, it was kinda fun and boy was daddy and mommy happy! Hope you have Fun playin this weekend too! Missy hey Aunties she Finally Played with me!! I want to Play More!! Hope she does too soon!!Piper

Missysmom

Missysmom

 

Piper meets Touché up close!

Hey Aunties, guess what?! Member last week I was sayin how daddy had some things he had to do and it was girls day and well we had the other blog bout turtle love? Well the next day, it was girls day again, and mommy took us for a walk and guess what we saw when we opened the door? Touche! so I quick got Piper so she could meet him proper! Well little Piper didn't know What to think!! mommy let her get kinda close but told her to be careful that Touché might pop his head outta that shell! Piper didn't stick around too long! WOW Aunties I ain't never seen nuthin like this!!Piper but not me! Momma let me give Touché a big ole kiss, I just Love him sooo! I know Touché would Never snap at me!  Missy ps sorry it took mommy soooo long to put this up, I kept tellin her to!  

Missysmom

Missysmom

 

Sun, Fun and Turtle Love!

I just wanna lay in the Sun and enjoy the flowers! Missy An I just wanna have Fun! Oh an mommy's teachin me to chase sticks! I don't get the big deal though...you just lay and chew em up after ya chase em, huh?!Piper Sooo daddy's had places to go yesterday and today... so it's been girls day and mommy took us out to a show yesterday! Well it was Supposed to be a walk and we didn't know it was gonna be an X-rated show but it Was!!  Mommy said it was called 'Turtle Love'! Yep Right in our yard! And Piper got to meet, err at least see, Touché!  see?! Here they are Auntie Julia! Well me an specially Piper didn't know What to think, being that close to them an all! I kept tellin Touché to stop, but course he didn't listen to me!   Wow when he Did stop though we heard that Loud Crash like Auntie Julia told us bout and saw Touché running into her, what a Loud bang those shells made! So yeah we left... and found Another friend! Hey has anybody seen Lizzie the Lizard? She was just here a minute ago! Mommy kept tellin me to look under me but she's Not there, Is she?? And Piper was No help at All.... Piper-- what's a Lizzie and Why do I care??? I'm just gonna lay here and watch you run around Missy! Well me and Piper are still tryin to learn to like each other... sometimes I even let her sit in My window seat with me now!   Missy My daddy's gone again today, mommy had us watch horror movies and yum she made us popcorn!! We were supposed to go with daddy an have an Outting today but mommys foots still all swollen from that tick an she can't walk very good... so here we are... Another 'girls day'! Hope you enjoy your weekend!Piper  

Missysmom

Missysmom

 

Outting to Fountainhead!

Hi Aunties, Missy here! Yesterday was our April Outting and I get to tell you bout it cuz well I planned it! Here we go! So I Really am trying to be nice Aunties and specially to win my daddy back!  so I asked mommy to put Pipers hair up like lots of you girls with black & white hair do, with piggies! I watched mommy the whole time and made sure she did it right, I think she did! And, of course, I'm ready to go but... where are they? So we started our day at my favorite restaurant, it was Pipers first time at a restaurant- what a good way to try to makes friends huh? Sharing mom & dads egg & Vermont cheddar cheese breakfast! Yum! And Yes we were very good girls there! We even made friends with a lady there!  Oh yeah... it didn't take long for Piper to lose one of her hair bands so mommy had to take her hair down... it's Ok, she really doesn't have much hair grown back yet, dr said probably 6-8 weeks at least.. we'll try again later!   Here's where I picked to go- it's called Fountainhead and yup it has some historical stuff but it's also Real big, probably take lots of times to see it all! Hey look what Piper found, a cool bridge! I was with dad and so she got there first... Ooh geez, a break already! Ok well me and Piper waited patiently... I dunno know why mom & dad can't just go out here with us!   Well after our little detour we Finally found the trail! Here we go... but Look there is a Problem.... Piper can Not go first, we need to regroup!   Ok Much better! First sniff! Ya know, I just wanna mention this here... Piper Doesn't sniff... I mean who Doesn't wanna sniff?? I don't understand her.. so she's better off with dad anyway, he's a point a to b type person like her!  Me an mom are just gonna sniff here a bit! Oooh Looky an old cemetery from the 1700s! Piper did come to look but she didn't wanna stay long... told ya... No sniffs... Here's a picture of more of it cuz I Know we all Love cemeteries! It was pretty out here but look how bumpy the path is..  It was hard walking for daddy so Piper helped him, a lot he said, so that was good! I had to help mom too cuz she found a tick between her toes this morning so her footie kinda hurt too.. but I'm Real glad Piper helped daddy so he could enjoy the Outting I planned!   See how purdy it was out here! ooh look what's under me!! Here maybe you can see it better now! I gotta hide this from Piper... she'll just roll on it, kill it and try to make us have it for dinner! she does that All the time, it's gross! Here's some more of what we saw! They have a very nice lake there! And a dock for fishing! Maybe we can go, wouldn't That be fun!! Oooh Look Aunties we went 18 miles!!  Not Hardly!! The whole trail is 18 miles, we just did the beginning but the sign still gave us credit didn't it?!!   It was a good Outting I planned, wasn't it Aunties! I'm sad it's over, I wanna go again! Best part was I was Lead, oh Yeah!! Ok, we're ready to go now! Geez we haven't even gotten outta the park and look who's asleep Already! Ahhh, mommy can't find her again, cept that Little piece of hair! Hey I'm Awake now! Where'd my daddy go and Why'd we stop Here! oh yeah I wanted to show you my New collar! Piper It was a Great day and I'm off to plan next months outting- for My Birthday!Missy And I'm off for a Looong nap, I'm Beat!Piper Oh Yeah Aunties... I was Real good on our Outting, Wasn't I? But ya know I'm Still Not her Friend... I'm just gonna stay hidden here by mommys chair and hope she leaves!   Missy

Missysmom

Missysmom

 

Missy & Piper's Outting to the Dr

Piper- So last night I have to go to my first dr visit, see I still scratch like crazy and mom says I need to get some meds... Missy Says she's going for moral support... should I be suspicious??? it's pouring down rain, and we All know Missy won't go out into the rain.. I learned the hard way, I stayed out in the rain and worse when I was on my own so I don't care and me an mommy go out in it so I can do my business now, but not Missy... Anyway Missy kindly says I can borrow one of her raincoats to go to the dr... This Must be Missy's idea of a joke... Missy- What?? I seriously Don't see the problem Piper!   Hey Look! I ain't never seen one of these before! Mommy says it's a booster seat so I can see out! Me and Missy are ready to go now! Oh and yeah I ditched that coat and mommy ordered me one of my own that fits!   Hey- Where'd Piper go?? Did somebody call me?? I thought I was just supposed to nap in here! Oh hey I can see mom & dad now! Oh Wow looky, I can see Lots out this way! Oh Yeah This is Great!! Sit down What? Why Mom?? This is Great fun!! Oh yeah Life is Good! Well yeah the fun Did end when I saw we went to the dr... But Missy did stand up for me and protected me And put in a good word- ok Lots of words- to the dr for me.. she talks a lot to the dr!! The dr said I was a Keeper, I dunno what that meant but it musta been good huh? He said he thinks I'm about 3 1/2 yrs old, I weigh a bit over 12 lbs now and he said I could stand to gain to about 14 - 15 lbs. so I never will be as big as Missy, he said she had bigger bones! Oh and best part he gave me something for my itches! Mommy says we get to go on a Real Outting, and not to the dr, tomorrow! Can't wait to ride in my new seat again!!Piper

Missysmom

Missysmom

 

Missy's friend ?? Piper

Hi my name is Piper! I thought I'd introduce myself cuz well... I don't think Missy will... Anyway here's My story! I came to live with Missy and mommy and daddy this past Saturday night! See mommy and daddy had agreed to foster me cuz I needed a home. Yeah the rescue place where mommy volunteers told her about me. See I was found as a stray down in SC, they don't know how long I was out on my own... I do but I ain't tellin!  It sure was long enough to get in Really bad shape though... I was totally depleted they say~ I don't know what that is, but I sure was hungry... mommy says you can still see my ribs..   And I got a Really bad skin infection and lost a lot of my hair and my ears hurt really really bad... they put me on lots of meds when they found me in late February. I stayed with a foster down there for a few months cuz they couldn't even spay me for over a month, till I got some better.  Heres the picture they sent mommy and daddy when they found out about me! They did a good job placing me in this pic you can't see all my bald spots and mats... ohhh yeah I had big ole mats, mommy spent hours the first night cutting them out... feels a lot better with them out now! Mommy's worked a lot on my coat and finally just cut me short cuz there was no way to hide these bald spots! I don't care, I feel better and mommy says it'll grow back!  here I am now! I was sooo happy to be home on Saturday night, I just cuddled up to daddy and he was, well... smitten!! On Sunday morning he told mommy I wasn't going Anywhere and that Missy would get used to me! Soooo they Adopted Me!! I am Beyond happy!! Well cept for One thing... Missy, she doesn't seem to want to be my friend... I Don't know why... Maybe you guys could put in a good word for me?? She says she wants to talk to some one on here called Bristolle???? Ooooh wait.. wait..here She comes....  Pipe Down there Piper Girl... this is My Bog, My friends and I can speak for Myself... Missy here- Hey Bristolle Noel, I'm feeling your pain over here...text me girlfriend.. we need to talk and  I don't want mommy to hear!  

Missysmom

Missysmom

 

My Easter!

Hi Aunties, i hope you had a good Easter, I had a wonderful one and thought I'd share my day with you! It started with a friend coming by! Look who came to see me- Touché, I haven't seen him since last year! Then I got to go on a Great Easter walk to see my friends! Oh, almost forgot- I got my Spring cut this weekend! I'm sooo much cooler and moms happy to report my big purple area on my chest is down to one little red spot now, almost all gone now!!   I had a great walk but it was pretty hot, high 80s, so not many friends were out...but I did see my boyfriend next door, that made me very happy!!  And some of moms flowers were in bloom- here see! her peonies  And an azalea that hasn't bloomed in years! iris some of our wild dogwoods now for the Good part! We came in and mom made me a Roast!! See Aunties, mine's on the stove and I ain't movin till it's Done!!   Mmmm that was good! oh and bunny brought me a fun new toy! wow that was over way too fast...guess I have to wait till next year to get to do it again Aunties!  Missy

Missysmom

Missysmom

×