Jump to content

Lil Missy & Molly

  • entries
    87
  • comments
    971
  • views
    4,261

Entries in this blog

 

Not around much

Aunties, me and mommy haven't been around much and probably won't be for awhile... We Really miss being here and wish we could be around more but see daddy has to have a big operation. We found out he has a bad growth, mommy said it was something called malignant, I don't understand but I know it's not good... And they have to go take it out and maybe some other stuff, I don't know.. And I have to go be boarded cuz mommy can't take me and will be gone a long time. Yep I gotta go get a flu s

Missysmom

Missysmom

 

What WAS he thinkin???!

Aunties, member how I told you that mom & dad were doing all these projects gettin ready for the herriccanes and winter?? Yeah well looky here would ya? Daddy went and put this, this contraption in MY yard.. What WAS he Thinkin??  I mean Seriously Aunties, how does he expect me to look out and see Touché, Bambi and All my other friends?? Yowza, this things soooo wobbly l can't even walk proper on it like Tara does! He says somethin bout the wood holdin it down.... 

Missysmom

Missysmom

 

Who dat??

It's Me - Missy-  Aunties! I thought I better reintroduce myself so you'd recognize me! See mommy found a big red spot on my head and 3 red bumps below that had been bleeding... and soooo she cut my topknot bout all off, yup she did.. she combed it different too so hopefully I could keep a little of it...whatcha think??   She said if it don't get better she just may shave me! Yikes, let's hope the P&K works! And I stop scratching it...   well bunny recognized me, he j

Missysmom

Missysmom

 

Lizzy Watch!

Oh Aunties I was having a pretty good bday week, the rain even stopped then it happened... Yup my tummy acted up again this morning.  Mommy's been trying everything she can think of to make me feel better today, I didn't even want to go for a walk.. all I want to do is go out and eat grass... So I did... Lots of times. But this last time was different, you'll see why! I was innocently chomping on my grass when I heard it... Could it be Lizzy???! I'm On It!! Oops how'd that happen?

Missysmom

Missysmom

 

Hotel, daddy and Sooo many thanks!

Oooh Aunties I have Wonderful news, my daddy and me are Home!!  First MY news!! My hotel was OK, mommy made up my schedule for them, made my food, took my blankie, coat and harness so I had some of my stuff... but I was soooo happy to see mommy and daddy I just couldn't stop kissing them!! They said I was good there but mommy saw my super wet beard and knows I was stressed, I thought I got left again...  But nope they came and got me And I got Gifts!! Oh and I got a mannie pedi, and other stuf

Missysmom

Missysmom

 

New Friends and Soaking Walk

Wow Aunties my day stared early today with a definite intruder, I had to announce it to Everyone, do you see him? Bet Auntie Julia does! Here he is- it's Touché the turtle! He's leaving now but I Have to go find him later- I Love Touche! Daddy says most people don't mess with a snapping turtle but not me, I nudge Touche with my nose to give him a kiss and he Loves it and Me! Mommy says as long as I'm nice and Touche doesn't mind I can kiss him!   Oh now's a good tim

Missysmom

Missysmom

 

Missy's friend ?? Piper

Hi my name is Piper! I thought I'd introduce myself cuz well... I don't think Missy will... Anyway here's My story! I came to live with Missy and mommy and daddy this past Saturday night! See mommy and daddy had agreed to foster me cuz I needed a home. Yeah the rescue place where mommy volunteers told her about me. See I was found as a stray down in SC, they don't know how long I was out on my own... I do but I ain't tellin!  It sure was long enough to get in Really bad shape though... I wa

Missysmom

Missysmom

 

Snow!!

Oooh Aunties I woke up to Snow, I'm soooooo excited! I got to run and play but it Really wasn't much snow was it??! so I waited and waited and mommy made me a big snow breakfast, ya know so I'd have Lots of energy to play! An then she said it was time to go play!! shes Really gotta be kiddin Aunties, she wants me go to out in all that??! I know I got my snow suit on but seriously, she bought somethin to take care of this for me! She needs to get busy First!   A

Missysmom

Missysmom

 

Missy & Piper's Outting to the Dr

Piper- So last night I have to go to my first dr visit, see I still scratch like crazy and mom says I need to get some meds... Missy Says she's going for moral support... should I be suspicious??? it's pouring down rain, and we All know Missy won't go out into the rain.. I learned the hard way, I stayed out in the rain and worse when I was on my own so I don't care and me an mommy go out in it so I can do my business now, but not Missy... Anyway Missy kindly says I can borrow one of her rai

Missysmom

Missysmom

 

NOT the outting I expected...

Oooh Aunties it hasn't been a very good few days for me... See I got mommy up around midnight Friday nite / Sat morning and I didn't feel at all good... I was super restless, I couldn't even lay down, I just kept pacing and pacing and pacing all around. I Wanted to lay down but I Couldn't, it Hurt...  mommy tried Everything she knew, ginger snap, Pepcid- I let out a Huge Burb after that but it didn't help Any...  That went on All nite.. Then around 3am I started doing the weirdest thing, I'd lay

Missysmom

Missysmom

 

Ancient medicine doggie ritual

Hi Aunties, Me and mom haven't been around much for awhile now cuz quite honestly I've been taking care of mom... It wears me out cuz she is an Awful patient.. They say we are stubborn, hah they don't Know stubborn!   It all started back when mommy woke up with her eye swollen shut.. Umm No I Didn't kick her in the night! She had a stye and an eye infection and had to get meds like I got for mine. It's better now but for some reason her eyes are still blurry so she don't see so good. 

Missysmom

Missysmom

 

Vet visit

Hi Aunties! i wanted to get on Real quick and give you an update! Mom said I could have a few minutes, I Really miss being here so mommys trying to let me be on more! Anyway I went to my new vet this week to get my second flu shot so I can stay there! About 2 weeks and I'll be going so I had to check it out again. I Love that place Aunties I just go in there like I own it and Everyone there likes me and says I'm pretty and guess What Aunties I weigh Less there too- ooooh I Love that place! 

Missysmom

Missysmom

 

St Patti's Day Find!?

Oh boy Aunties, I wasn't gonna have a blog today cuz mom and dad both had appointments, daddy had to go get meds again for his tick bite, another month on meds so that Lyme disease hopefully doesn't get worse again from this latest tick...   Anyway I didn't think I'd get a walk but daddy got back and could watch our St Patti's Day roast, mmm mommy made me my Own roast too! Sooo mommy took me for a short walk which quickly became more!! Look... Do you see it? My First find, a piece

Missysmom

Missysmom

 

My friend!

Hi Aunties, mom said I could get on and tell you bout My Friend! She said I had to be quick cuz it's a busy week, I really don't know what she's talking bout something bout me going to a hotel later this week... and daddy having his surgery, I promise to get on and give you an update when it's all over and we're all home. But Now for My news!!!  Aunties member when that big doggie came and wasn't nice to me a few weeks ago? Well I haven't wanted to go off our property since then... And mommy

Missysmom

Missysmom

 

Sun, Fun and Turtle Love!

I just wanna lay in the Sun and enjoy the flowers! Missy An I just wanna have Fun! Oh an mommy's teachin me to chase sticks! I don't get the big deal though...you just lay and chew em up after ya chase em, huh?!Piper Sooo daddy's had places to go yesterday and today... so it's been girls day and mommy took us out to a show yesterday! Well it was Supposed to be a walk and we didn't know it was gonna be an X-rated show but it Was!!  Mommy said it was called 'Tur

Missysmom

Missysmom

 

Yet Another First!!

Wow Aunties the pages are turning fast in my new adventures book!! I Can't believe that mommy and daddy took me on yet another new adventure today!!   Mommy said it would be Different and boy was she Right! I have No idea where I am!! Something about I usually would have to stay home but cuz I was Sooooo good on Sunday I get to go!!  Oh and remember my new Buggy?? Well I told you I wouldn't get tired on my big adventure Sunday and of course I didn't so I hadn't ridden in my new Bu

Missysmom

Missysmom

 

Santa

Aunties, member how me an mommy were gonna go see Santa this weekend? Well guess What?? Daddy wanted to go, YAY!  ya know it woulda been ok cuz I know he needed to stay down an all but Wow to have him go too was Great! I couldn't imagine doin it without him... Mommy drove and all and so daddy still took it easy And he got to see meeee!  I was sooo excited to go now!!!    But ya know Aunties I dunno bout this Santa stuff.. I mean I Really wanted to talk to him but gee there was so m

Missysmom

Missysmom

 

Christmas Day!

Oooooh Aunties I had a Great Christmas! I gotta tell ya all about it!!! It all started when mommy got outta bed, I snuck My prized chew over to give to momma for Christmas!  Then I pretended to be asleep to watch her surprise when she came back in!! I couldn't help but peek and Boy was she surprised I gave her present First!! So here we are Aunties, Christmas day with No Snow...Again...  may as well go back in.... Ahhh Look Aunties--SANTA CAME!!! Let me at these

Missysmom

Missysmom

 

My birthday!

Aunties it was My birthday this weekend and what a fun time I had! I want to share it with you but I gotta get some news outta the way first or it won't make any sense! well ya know I have a friend and to you her name is Piper but it wasn't to her... nope she just ignored it! Mommy and daddy kept tryin but guess she didn't like the name. I mean she came with it so whoda thunk? Anyway we had to find a new name-- I call her Bozo! she likes it but mommy said we couldn't name her that, it wasn'

Missysmom

Missysmom

 

Snakes in the woodpile, Bones in the woods!

Oh Aunties I just Have to tell you about all the excitement I've had the last few days!  But First mommy says I Have to warn you cuz this stuff is normal to us around here but it may gross some of you out, so you may want to stop now and Not look at the pics, except of course the last one of Me!   Ok now for the excitement!!  Well first you know daddy is Still working on those crazy wood piles! I now have 6, yes count them 6 in my backyard and two out side my yard... Soooo he was mov

Missysmom

Missysmom

 

New house??? Who's idea was This???

Aunties I gots a problem and I need your help please... see a big truck came here the other day and all this stuff came in the house...mama got Real busy then she showed me... Look A New house... I mean it's real nice, it's got carpet and a nice blankie like my new one but.. But... I has a house.. The one I've had since I been here... Why do I need a New one???  Has you seen my other house? See Look.. See there's my other house, geez I dunno what to do... Mommy says

Missysmom

Missysmom

 

Hair thingy!

Hey Aunties guess what mr mailman brought me this weekend?!! My hair thingy! Ya know the one Auntie Sandra told us bout! See, ain't it pretty! They didn't have the pink one so mommy got me purple!   Sooo here's mommy first try at using it! Whatcha think Aunties??! i know she needs to watch the video again and maybe get me some small clips or bows... but I still felt real purdy and went out! I had to go show all my friends!!  All the boys thought I was purdy a

Missysmom

Missysmom

 

Piper meets Touché up close!

Hey Aunties, guess what?! Member last week I was sayin how daddy had some things he had to do and it was girls day and well we had the other blog bout turtle love? Well the next day, it was girls day again, and mommy took us for a walk and guess what we saw when we opened the door? Touche! so I quick got Piper so she could meet him proper! Well little Piper didn't know What to think!! mommy let her get kinda close but told her to be careful that Touché might pop his

Missysmom

Missysmom

 

?Spring is here!?

Oh boy Aunties you won't Believe my day today! It started early with a Great Big Truck coming to My house!! And Look what it left! Lots and Lots of gravel so daddy can start fixing our road!! Oh Boy!! It was waaaay to big for me to climb, bet Tara could though! But not me, I went back here, besides I had to check to see how it compared to the old gravel, ya know I'm the Inspector!   And the Queen of the Hill, even if it's the smaller hill!   And I had to ch

Missysmom

Missysmom

 

My Big Birthday Outting!!

It's my Birthday YAY!! Here I am in my Birthday Dress!!     I'm two today, well ok I Only count bdays since I was Rescued, so it's been two years today since I came Home with Mom & Dad (the dr thinks I'm close to three yrs old now)-- what a Wonderful day in my life that was when I came to my furever home!! See, Look how I've changed and how my life changed that day!  Wow those pics came in big, but hey you gotta See those!! Mommy will get the rest smaller I promise!  I'm j

Missysmom

Missysmom

×
×
  • Create New...